زیر باران

ﯾﺎ ﻣﻦ ﻻ ﯾﻨﺰل اﻟﻐﯿﺚ اﻻ ﻫﻮ...

زیر باران

ﯾﺎ ﻣﻦ ﻻ ﯾﻨﺰل اﻟﻐﯿﺚ اﻻ ﻫﻮ...

مشخصات بلاگ
زیر باران
پیام های کوتاه
  • ۱۷ فروردين ۹۲ , ۲۰:۴۹
    به تو
آخرین مطالب
  • ۹۲/۱۱/۲۵
    چ
  • ۹۲/۰۸/۱۹
    ح
پیوندها

یک روز یک نفر اما...

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

بین آن کوچه چند بار افتاد

اشک از چشم روزگار افتاد

پدرم در دلش شرار افتاد

تا نگاهش به ذوالفقار افتاد-

گفت: یک روز یک نفر اما...

 

 

نظرات  (۵)

سلام عزیز
چون اتفاقیه ک ب دوستان ضرر میرسونه بصورت عمومی بیان کردمش.
مدیر محترم بلاگفا بدلیل خصومتهای شخصیشون با یکی از دوستان و بدنبال اون مهاجرت دوستان از بلاگفا ب بیان دست ب این عمل ناجوانمردانه زدن. اولش سعی کردم دیدمو مثبت کنم ک نه این مشکل برای توست اما متاسفانه آمار نشون داد دوستانی ک از بلاگفا ب بیان مهاجرت کردن و بعد از مهاجرت وارد فضای قبلی بلاگفا شدن سیستمشو آسیب دیده!!!
پاسخ:
من هنوز مهاجرت نکردم...
فکر کنم بعد از مهاجرت این اتفاق میفته
البته میشه خبیث شد و از سیستم های دیگه غیر از سیستم شخصی وارد بلاگفا شد!!!!
سلام
ی توصیه:
ب هیچ وجه من الوجوه وارد فضای بلاگفای قبلیتون نشید!
اگر سیستمتون رو دوست دارید!!!
بنده ک سیستمم بطورکل مُرد :(
از الطاف مدیر محترم بلاگفاست!!!!!!!!!
فقط هم گریبان منو نگرفته. خیلی از بچه ها ک از بلاگفا اومدن بیان بهش دچار شدن.
پاسخ:
ببخشید!!!
متوجه نشدم دقیق ... یعنی به عبارتی بلاگفا حسودیش شده که ما به بیان اومدیم؟

وقتی مهاجرت می کنیم این اتفاق ها میفته؟

وا!!!!
باز هم سلام
:)
خب پس بسیار مفتخریم!
بیان انصافا امکانات خوبی داره.
میتونیم با هم تبادل تجربیات استفاده از امکانات هم داشته باشیم.

پاسخ:
خیلی ممنون
حتما، چون خیلی به کمک دوستان بیان ی احتیاج دارم تا دستم بیاد کار با بلاگ رو
خصوصا نیاز می بینم حتما زبان برنامه نویسی ش رو یاد بگیرم
سلام و عرض ادب
و البته تبریک که به جمع بیانی ها پیوستید.
شما همین دوست ما در بلاگفا نیستید احتمالا؟!

زیر باران
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
بله خودم هستم... مشغول فراهم کردن زیر ساختها برای مهاجرت به بیان
سلام
شهادت امّ وجود تسلیت و تعزیت باد!

مانند شمع قصه ات از سر تمام شد
کوتاه مثل سوره ی کوثر تمام شد
سیلی وزید در وسط کوچه باد شد
تا هیجده ورق زد و دفتر تمام شد
از سوختن نه در اثر ضربه شمع من
در پشت چارچوب همین در تمام شد

پاسخ:
آنروز تمام آسمان نیلی بود
بر دوش علی بیعت تحمیلی بود
وقتی ثمر باغ فدک قسمت شد
ای وای که سهم فاطمه سیلی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی