زیر باران

ﯾﺎ ﻣﻦ ﻻ ﯾﻨﺰل اﻟﻐﯿﺚ اﻻ ﻫﻮ...

زیر باران

ﯾﺎ ﻣﻦ ﻻ ﯾﻨﺰل اﻟﻐﯿﺚ اﻻ ﻫﻮ...

مشخصات بلاگ
زیر باران
پیام های کوتاه
  • ۱۷ فروردين ۹۲ , ۲۰:۴۹
    به تو
آخرین مطالب
  • ۹۲/۱۱/۲۵
    چ
  • ۹۲/۰۸/۱۹
    ح
پیوندها

سر دل یک دل تنگ

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ق.ظ


قلبى شکست و دور و برش را خدا گرفت
نقاره مى زنند... مریضى شفا گرفت
 دیدى که سنگ در دل آیینه آب شد؟
دیدى که آب، حاجت آئینه را گرفت ؟
 خورشیدى آمد و بر ضریح تو سجده کرد
اینجا براى صبح، خودش روشنا گرفت
 پیغمبرى رسید در این صحن پر ز نور
در هر رواق، خلوت غار حرا گرفت
 از آن طرف فرشته ‏اى از آسمان رسید
پروانه‌ وار گشت و سلام مرا گرفت
 زیر پرش نهاد و به سمت خدا پرید
تقدیم حق نمود و سپس ارتفاع گرفت
 چشمى کنار این‌ همه باور نشست و بعد
عکسى به یادگار از این صحنه‏ ها گرفت
 دارم قدم قدم به تو نزدیک مى‏ شوم
شعرم تمام فاصله‏ ها را فرا گرفت
 دارم به سمت پنجره فولاد مى‏ روم
جایى که دل شکست و مریضى شفا گرفت

نظرات  (۳)

داشی من وبتو اتفاقی پریدم توش و چنتا مطلب خوندم که برام جالب بود و خوشما اومد الکی نمیگمااااا وبت خوبه واقعا یعنی مفیده......منم وب دارم اگه بیای و سر بزنی خوشحال میشم اگه نیومدی هم ما باز مخلصیم

یا علی
وقتش شده که برگردی رفیق...
مشهد، حرم، ورودی بار الجوادتان
آقا دلم عجیب گرفته برایتان




دل من گم شد اگر پیدا شد بسپارید امانات رضا...........

خیلی دلم هوایی خاطرات مشهد هایی که رفتم شد... باهم خاطراتی داریم!!
پاسخ:
به جا نیاوردم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی